Saturday, January 5, 2008

لما اتكسر القلم مني





    • انا كنت عايز اكتبلك

    • يا حبيبتي قصيدة جديدة

    • اقولك فيها بحبك

    • وانت عندي اميرة

    • لكن القلم اتكسر

    • لما جيت اكتب

    • ودي صدفة بجد غريبة

    • لكن الأغرب منها محاولتش ابريه

    • سيبته مكسور مكانه

    • ماعرفش سيبته ليه

    • وسؤال خطر علي بالي

    • بجد انا عاشق ليكي

    • ولا دة وهم وسراب

    • عاشقاني بجد عنيكي

    • ولا دة غرام كداب

    • وليه حسيت بالراحة

    • لما اتكسر القلم مني

    • إذا كنت بقول عليكي

    • انك حبيبة حبيبي

    • فكرت بجد كتير

    • ولقتنا مش عاشقين

    • كان وقت وبنقضيه

    • وماكانش حب بجد

    • عايزاني اقولك ايه

    • نسيته وانت انسيه

    • اتهد قبل مانبنيه

    • بلاش نضحك علي بعض

    • خلينا نبدأ تاني

    • من اول ومن جديد

    • مع حد غيري وغيرك

    • يمكن نلاقي العيد
    • يمكن ألاقي الشيئ
    • اللي معاكي مالقتهوش

    • وانت تلاقي الشيئ

    • اللي معايا مالاقتهوش

    • يمكن لما نغير في الوشوش

    • نلاقي الفرحة

    • يمكن لما نغير في الوشوش

    • نلاقي الفرحة


    • ملحوظة مهمة جدا
    • هذة اللوحة من ابداعات صديقتي الفنانة مروة البكري
    • فلها مني كل الشكر والتحية



    • مة

1 comment: